23 Ocak 2020 Perşembe

11.Haftaya Giriş

10. haftayı bugün bitirdim. Yarından itibaren 11 e başlıyorum. Ya salak mide senin benimle derdin ne acaba? Zaten az az yiyorum bir de gaz ağrısı, yok yanmalar filan. Bişey yemeyince de sürekli gurulduyor beni sinir ediyosun. Ya sen benden ne istiyosun acaba?? Söyle ya açık açık. Başlicam stresine de bilinçaltına da ya yeter. Elalemin midesi varlığını hissettirmiyor bulantı falan maksimum sen maşallah sürekli aklım sende olsun istiyorsun. Sı kıl dım, duydun mu. Rahat bırak beni ve kendine gel. Yapacağın bir sindirim ya en iyi bildiğin 35 yıldır yaptığın şey. Zaten depresif ve mutsuzum. Anlatılmaz saçma sapan karamsar bir ruh hali, bi de senle uğraşıyorum. Bak anlaşalım şu andan itibaren işinin başına geçip doğru düzgün ve sağlıklı çalışıyosun. Senin varlığını unutmak ve huzurlu ve sağlıklı olmak istiyorum. Diğer organlarım gibi.  Biraz huzur başka bişey değil sadece huzur yaa... Off gidecem buralardan :////

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder